رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد روسیه انگلیس را تهدید کرد | هشدار مسکو: مواضع نظامی انگلیس را هدف قرار می‌دهیم بارزانی: اجازه نمی‌دهیم از اقلیم کردستان به امنیت ایران لطمه بزند تماس تلفنی ۳۰دقیقه ای بایدن و نتانیاهو درباره رفح ترامپ در دادگاه آمریکایی باز هم جریمه شد کارشناسان سازمان ملل: برخی از قربانیان در غزه، شکنجه و زنده دفن شده‌اند جزئیات دیدار رئیس حشدالشعبی با بشار اسد توضیح شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب درباره فهرست دور دوم انتخابات مصر سطح آماده‌باش را در شمال سینا افزایش می‌دهد گروسی با امیرعبداللهیان در تهران دیدار کرد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نیچروان بارزانی با رهبر انقلاب دیدار کرد مصر: گذرگاه رفح برای تردد مسافران بسته نشده است دفتر اطلاع‌رسانی فلسطین از قصد دشمن برای حمله به رفح خبر داد فرانسه با حمله به رفح مخالفت کرد اسلامی: اراده رسیدن به تولید ۲۰هزار مگاوات برق اتمی تا سال ۱۴۲۰ را داریم سردار ایزدی: پدافند غیرعامل در مسیر رو به رشدی قرار گرفته است رئیس انجمن هسته‌ای ایران: تولید ۲۰ هزار مگاوات برق اتمی را دنبال می‌کنیم رئیسی در دیدار با بارزانی: عراق و اقلیم کردستان مانع استفاده از خاک این منطقه علیه ایران شوند
سرخط خبرها

تمدید زمان ثبت نام نامزدها برای تبلیغات تلویزیونی

  • کد خبر: ۲۰۷۴۸۰
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
تمدید زمان ثبت نام نامزدها برای تبلیغات تلویزیونی
زمان ثبت نام برای تبلیغات تلویزیونی تا روز سه شنبه سوم بهمن تمدید شد.

به گزارش شهرآرانیوز اطلاعیه شماره دو ستاد تبلیغات انتخاباتی سازمان صدا و سیما صادر شد.

بر اساس این گزارش، متن این اطلاعیه بدین شرح است:

۱- با توجه به عدم اطلاع برخی نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی، مدت زمان ثبت‌نام برای تبلیغات تلویزیونی، تا روز سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ تمدید شد.

۲- به پیشنهاد سازمان صداوسیما و با تأیید هیأت اجرایی مرکزی انتخابات مجلس شورای اسلامی، مصوب شد تا نامزد‌هایی که یک درصد آرای مأخوذه را کسب کنند، هزینه‌های پرداخت شده‌ی تبلیغاتی به آن‌ها عودت داده شود.

۳- با هدف افزایش مشارکت نامزد‌ها در برنامه تبلیغات تلویزیونی و کاهش هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها، با تصویب هیأت اجرایی مرکزی انتخابات هزینه‌های تبلیغات تلویزیونی کاهش یافت.

۴- مازاد هزینه‌های دریافت شده از نامزد‌هایی که تاکنون و بر اساس مصوبه پیشین ثبت‌نام کرده‌اند، به آن‌ها عودت داده می‌شود.

۵_ بر اساس اعلام قبلی ستاد انتخابات سازمان صداوسیما، تولید محتوای تبلیغاتی بر عهده نامزد‌های محترم خواهد بود. شکل تبلیغات بر اساس، قالب مشترکی خواهد بود که توسط ستاد تبلیغات انتخابات تولید شده و در اختیار نامزد‌ها قرار خواهد گرفت.

۶- ظرفیت هر شبکه پخش ۵۰۰ بار بسته ۲۰ دقیقه‌ای در ۷ روز تبلیغات است. تعداد دفعات بازپخش بسته هر نامزد از تقسیم عدد ۵۰۰ بر تعداد نامزد‌های حوزه انتخابیه به دست می‌آید. مثلاً اگر یک حوزه انتخابیه ۲۵ نفر از نامزد‌ها برای تبلیغات ثبت نام کنند بسته ۲۰ دقیقه‌ای ۲۰ مرتبه در ۷ روز پخش می‌شود.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->